Cala prawda o teamie

Witajcie moi drodzy!

Chcialbym wam ujawnic kilka ciekawych faktow dot. teamu xenox, ktory jest jednym wielkim gownem 😉

 

Wszystko macie w menu strony,wybieracie interesujacy was temat 🙂

================================================================================================
Xenox Graphic Releases #1 Rewards

Wyplaty czlonkow teamu, hahahahaha 🙂
Wyplaty, ehh, te wyplaty, ile to moze byc, fajna rzecz, mysla sb userzy. I dobrze mysla 🙂

Tutaj macie wyplaty dla byle grafika, zwyklego poczciwego plebsu, moderator, sMod ma wiecej, a jakze, dlacego maja sb zalowac 😀
Wyplaty sMod i FA dochodza do 60 zwojow na miesiac.
Tak, 60 dowolnych zwojow na miesiac. 60 zwojow zaglady, po 500 sm. Czy to nie zalamie rynku? Juz ktorys raz przez takie zasrane wyplaty ceny polecialy w dol, tak samo bugi, wg nas to wszystko jest wczesniej przygotowane, i znajmoi nabijaja sb te kd, zwoje czy co tam sie buguje, a potem pawelek z podkulonym ogonem usuwa te bugi, ehh 😉

============================================================================================

Xenox Releases #1 first exam mod questions 😉

Pewnie dziwi was, ze coraz mlodsze dzieci zostaja modami i sie tym podniecaja. Jak myslicie, dlaczego?

Oto przykladowe pytania egzaminu na moda, zdobyte przez nas 🙂
Takie pytania decyduja czy ktos zostanie modem czy nie, buahahaha. To jest smieszne, komentarz z mojej strony : Bitch please.

Okej, jak juz jestesmy przy egzaminach, to moze napisze cos o grafikach, plebsie, pomagierach 🙂
Graficy nie sa czescia zespolu, sa wsparciem, pomagierami, plebsem, robia jakies napisy na konkursy, sygny dla teamlerow, a oni to maja gdzies, tylko chca nowe and nowe, co stanowisko nowe, spotkalem sie z takim przypadkiem wielokrotnie 🙂 Od czego sa graficy? Od spelniania zachcianek rozwydrzonych dzieci z teamu, mam zly humor – chce sygne…

Ale ok, przejdzmy do egzaminu na grafika 😉
Egzamin wyglada tak, opiekun grafikow pisze temat, a w temacie cos takiego : Wstaw ponizszego ptaszka na tlo o kolorze #fffff, o wymiarach 200×600 pix, skopiuj go, pomniejsz, wlep w lewy dolny rog, dodaj swoj nick czcionka X o rozmiarze X, kolorze X, zapisz jako jpg. Oto egzamin na grafika. Zawsze ten sam, zmienia sie render i np kolor tla… 😉 Powiedzcie mi, kto takiego egzaminu moze nie zdac …

=======================================================

Xenox team Releases #1 team shit 😉

Oto wyznania rychola, bylego IRC supportera. W swoim liscie pozegnalnym opisuje on atmosfere panujaca w teamie xenoxa, spychanie ludzi na boczny tor, mobbing, niedocenianie 1, wywyzszanie 2, bez znajomosci bedziesz niczym, ciekawa lektura, daje duuuuzo do myslenia. To jest prawdziwy post rychola, pewnie go pamietacie, bez zadnych przerobek, pisownia orginalna, jedynie przeniesione na pastebina. Anisa oczywiscie pospiesznie go usunela, a jak inaczej 🙂

==================================================

Pewnie sobie myslicie po co my to robimy, po co my to ujawniamy, a po to, zebyscie wy, przecietni uzytkownicy tego forum, gracze xenoxa, dowiedzieli sie o burdelu panujacym w teamie 😉
Chcemy aby prawda ujrzala swiatlo dzienne. Chcemy zakonczyc ten burdel.
Kim jestesmy my? Jestesmy anonymous, hah, Anisa mysli, ze nas zdemaskowala, mylisz sie Aniso 😉
Twoj informator ma slabe info … :*

We are anonymous. We are legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us …

Wlasnie, co do expect us… 😀
Kolejny wpis planujemy za kilka dni, moze tygodni, jeszcze zbieramy dane 😉
Co w nim bedzie? Niespodzianka, spodziewajcie sie roznych zdjec 🙂

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wiadomosc do administracji forum 🙂
Macie wiele kretow w teamie, ktore dziela sie wszystkimi rzeczami naokolo, jaraja sie tym, podniecaja jak dzieci, bo to sa nawet dzieci 😉

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ps. apropos dzieci, w kolejnym wpisie poznacie wiek waszych ukochanych teamlerow and GM 😉

AvE

We are anonymous. We are legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us …

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s